31 Ekim 2014 Cuma

Neden Continental

1871'de Almanya'nın Hannover şehrinde kurulan Continental bugün yaklaşık %6'lık bir pazar payı ile dünya lastik pazarında dördüncü konumdadır.

Tüm dünyada mevcut olan bu Alman grubu 2008'de 6,5 milyar Avro'luk bir ciro yaparak 656 milyon Avro net kazanç sağlayarak 2008’in en iyisi olmuştur.

Continental, binek araç, kamyonet ve ağır vasıta lastikleri ile Avrupa pazarında güçlü bir konuma sahiptir. Bu marka, kış lastiği sınıfı çeşitleri ve ürünlerinin kalitesi ile tanınır.
Grup 2008'in sonu itibariyle 14 ülkede 26 tesise ve 56.000'den fazla çalışana sahipti.
Continental, araştırma-geliştirme bütçesine 2008'de 222 milyon Avro, yani cirosunun %3,4'ünü ayırmıştır.

Continental'ın genelde motosiklet, inşaat makinası, ağır vasıta, zirai araç ve bisiklet, kamyon vb. lastikleri üretir

Lastik imalatı faaliyetlerinin yanı sıra Continental otomobil aksesuarları alanında da kendisine yer edinmiştir. Şu an dünya sıralamasında beşincidir.

İlk otomobil lastiğini Continental üretmiştir.

İlk çıkarılabilir çelik jantı icat etmiştir.

Çivisiz kış lastiği ContiContact'ı üretmiştir.

Continental ve Bridgestone yolda giderken lastik patlasa da gidebilen yeni bir lastik sisteminin geliştirilmesi için işbirliği yapmaktadır.

Neden Continental


Testte, özellikle ıslak ve kuru zeminde sürüş karakteristiğinin yanı sıra güvenlik kriterlerinde de özellikle gerek ıslak gerekse kuru zemindeki fren performansı ile Continental‚ “BU LASTİKLER HAYATINIZI KURTARABİLİR’’, açıklaması ile testin en önemli disiplininde test lideri olarak açıklandı.

Söz konusu bu testte, uzmanlar tüketicileri özellikle ucuz Uzak doğu ürünlerindeki seviyenin ki özellikle güvenlik anlamında ki kriterlerde son derece kötü olduğunu açıklarken düşüncelerini‚  ’’Umarız ki ıslak bir yolda bizi izleyen araçta bu lastikler bulunmaz’’ diyerek dile getirdiler. ’’Yasalar maalesef her zaman çok hızlı işle yememekte, bu lastiklerin girişi henüz engellenememekte, ancak bizler tüketiciyi bilinçlendirmek için elimizden geleni yapmaktayız, gerek yol, gerekse araçların performansının yüksek olduğu bizim gibi ülkeler için son derece sakıncalı olan bu lastiklerle, bir süre daha yaşayacağımız açık. Biz uyarılarımızı yaparak görevimizi yerine getirirken tüketici de ucuz olan bu tarz ürünleri alırken neleri riske ettiğini bilerek bu ürünleri almak durumundadırlar. İyi bir alış – veriş olarak gözüken bu iş aslında son derece kötü sonuçları içinde barındırabilecek son derece riskli bir alış-veriştir ’’ açıklamasında bulundular.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder